Instrukcja wypełnienia wniosku w Wirtualnej Uczelni
03.12.2019
Informujemy wszystkich studentów, którzy składali wnioski stypendialne, że na Wirtualnej Uczelni jest już uruchomiona zakładka służąca do wprowadzenia rachunku bankowego, na który będzie wypłacone przyznane stypendium. Poniżej krótka instrukcja wypełniania wniosku.
Przypominamy Państwu, że zgodnie z Regulaminem świadczeń dla studentów Akademii Mazowieckiej w Płocku wprowadzonym Zarządzeniem Nr 60/2019 Rektora Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku z dnia 30 września 2019 r., student obowiązany jest do podania własnego rachunku bankowego.
Po zalogowaniu do Wirtualnej Uczelni należy przejść do zakładki wnioski- Wnioski stypendialne.
Następnie, należy wybrać zakładkę „nowy wniosek”.
Po przejściu do zakładki należy wprowadzić dane z list rozwijalnych, datę założenia wniosku oraz wprowadzić informację o rachunku bankowym i wybrać przycisk „złóż wniosek”.