Asystent/-ka Administracyjny/-a Budowy
13.11.2023
Aldesa, obecna w regionie i w Polsce od 2007 roku, to Generalny Wykonawca projektów w sektorze przemysłowym, energetycznym, kubaturowym, drogowym, kolejowym oraz w obszarach Inteligentnych Systemów Zarządzania (ITS) i sieci szerokopasmowych. Jako firma międzynarodowa, Aldesa działa m.in. w Hiszpanii, Słowacji, Meksyku, Peru, Chile i Kolumbii.
Miejsce pracy: Płock
Zakres obowiązków:
- Organizacja sekretariatu na terenie biura kontraktu;
- Kontrola stanu materiałów biurowych i eksploatacyjnych biura budowy, koordynacja zakupów;
- Rejestracja umów w systemie Webcon;
- Rejestracja faktur w systemie SAP oraz monitorowanie obiegu dokumentów;
- Prowadzenie rejestru korespondencji.
Oczekiwania:
- Wykształcenie o profilu finansowym/ administracyjnym lub w trakcie studiów;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze administracyjnym w branży budowlanej lub pokrewnej;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (praca w środowisku międzynarodowym);
- Obsługa MS Office;
- Umiejętność współpracy w zespole;
- Mile widziana praktyczna znajomość systemów ERP, elektronicznego obiegu dokumentów;
- Zaangażowanie, rzetelność, dokładność, terminowość;
- Systematyczność w wykonywaniu zadań;
- Umiejętność planowania i organizacji pracy;
- Nastawienie na współpracę, proaktywność w działaniu;
- Mile widziany Webcom.
- To oferujemy:
- Stabilną pracę na prestiżowym projekcie budowalnym;
- Możliwość rozwoju zawodowego u boku doświadczonych specjalistów;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Pakiet świadczeń dodatkowych.