Przejdź do treści Przejdz do menu Przejdz do Na skróty Przejdz do Przydatne informacje
Informacje: 48 24 366 54 01 mazowiecka@mazowiecka.edu.pl
Odwiedź nas: Facebook Youtube Instagram Tiktok X
English Version of WebsiteEN Polska Wersja StronyPL

Akademia Mazowiecka w Płocku

  • Kandydat
    • Studia I stopnia
    • Studia II stopnia
    • Jednolite studia mgr
    • Rekrutacja krok po kroku
    • Kształcenie podyplomowe
    • Potwierdzanie efektów uczenia się (Plik PDF)
    • Close
  • Student
    • Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
    • Wydział Nauk Humanistyczno-Społecznych i Informatyki
    • Collegium Medicum
      • O Collegium
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Lekarski
      • Close
    • Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
    • Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
    • Close
  • Doktorant
  • Nauka
    • Aktualności
    • Postępowania awansowe
    • Postępowania doktorskie
    • Postępowania habilitacyjne
    • Dział Nauki
    • Rady naukowe dyscyplin
    • Kolegia
    • Badania naukowe
    • Konferencje
    • Close
  • Uczelnia
    • O Uczelni
    • Deklaracja dostępności
    • Informacja o zakresie działalności Akademii Mazowieckiej w Płocku
    • Władze Uczelni
    • Jakość kształcenia
    • Współpraca
    • Close
  • Kontakt
Przejdź na stronę Tłumacz Przejdź na stronę Erasmus+ Przejdź na stronę Biuletyn Informacji Publicznej Portal Funduszy Europejskich
Akademia Mazowiecka w Płocku
  • Kandydat
    • Studia I stopnia
    • Studia II stopnia
    • Jednolite studia mgr
    • Rekrutacja krok po kroku
    • Kształcenie podyplomowe
    • Potwierdzenie efektów uczenia się (Plik PDF)
  • Student
    • Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
    • Wydział Nauk Humanistyczno-Społecznych i Informatyki
    • Collegium Medicum
      • O Collegium
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Lekarski
    • Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
    • Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
  • Doktorat
  • Nauka
    • Aktualności
    • Postępowania awansowe
    • Postępowania doktorskie
    • Postępowania habilitacyjne
    • Dział Nauki
    • Rady naukowe dyscyplin
    • Kolegia
    • Badania naukowe
    • Konferencje
  • Uczelnia
    • O Uczelni
    • Deklaracja dostępności
    • Informacja o zakresie działalności Akademii Mazowieckiej w Płocku
    • Senat
    • Jakość kształcenia
    • Władze Uczelni
    • Współpraca
    • Rada Uczelni
    • Oferty pracy w administracji
  • Kontakt
Facebook Youtube Instagram Tiktok X
Katalog Online Usługi Nauka
  • Szkolenie biblioteczne
  • Multiwyszukiwarka INTEGRO
  • Sprawozdawanie publikacji
  • Procedura antyplagiatowa

Procedura antyplagiatowa

Na podstawie Zarządzenia nr 13/2023 Rektora Akademii Mazowieckiej w Płocku z dnia 28 lutego 2023 r. oraz Zarządzenia nr 41/2025 Rektora Akademii Mazowieckiej w Płocku z dnia 13 maja 2025 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu przygotowania prac dyplomowych (magisterskich, licencjackich, inżynierskich) wraz z procedurą antyplagiatową oraz dokumentacji egzaminu dyplomowego w Akademii Mazowieckiej w Płocku informujemy, iż Procedura antyplagiatowa w Akademii Mazowieckiej w Płocku przebiega w następujący sposób:

  1. Prace do Jednolitego Systemu Antyplagiatowego, będą dodawane w Bibliotece Akademii Mazowieckiej w Płocku, plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. B1.
  2. Student zobowiązany jest przygotować pracę dyplomową zgodnie z „Regulaminem przygotowania prac dyplomowych (magisterskich, licencjackich, inżynierskich) wraz z procedurą antyplagiatową oraz dokumentacji egzaminu dyplomowego w Akademii Mazowieckiej w Płocku”
  • Regulamin wraz z procedurą (Plik PDF)
  • Załączniki (Plik docx)

Uwaga: Praca przekazana do sprawdzenia ma być ostateczną wersją (identyczną z wersją papierową) i po pozytywnym wyniku sprawdzenia nie może być już modyfikowana.

  1. Promotor zatwierdza ostateczną wersję pracy i podpisuje oświadczenie w sprawie dopuszczenia pracy dyplomowej do procedury antyplagiatowej – załącznik nr 8 (Plik docx), które student wraz z płytą i własnym oświadczeniem dostarczy do Biblioteki (przyjmowane są tylko oryginalne oświadczenia).
  1. Następnie student dostarcza materiały, wymienione w pkt 5 do Biblioteki w dogodny dla siebie sposób, tzn.:

– dostarczając osobiście do Biblioteki lub

– przesyłając na adres Biblioteki, podany w pkt 1, z dopiskiem na kopercie „Plagiat” za pośrednictwem tradycyjnej poczty, kuriera, itp.

  1. Student zobowiązany jest dostarczyć lub przesłać do Biblioteki w wyznaczonym terminie następujące materiały (w koszulce foliowej formatu A4):

– elektroniczną wersję pracy dyplomowej (zapisaną na płycie CD, w kopercie), opisaną za pomocą miękkiego nieścieralnego pisaka według schematu: tytuł pracy dyplomowej, imiona i nazwisko autora, numer albumu, imiona i nazwisko promotora, imiona i nazwisko recenzenta, nazwę wydziału, kierunek studiów/nazwa studiów podyplomowych, typ studiów, tytuł zawodowy, podpis promotora (wzór naklejki – załącznik nr 9 Plik docx) ; wersja elektroniczna pracy dyplomowej powinna być przygotowana zgodnie z wytycznymi podanymi w § 4 procedury antyplagiatowej i podpisana przez promotora (na kopercie);

– własnoręcznie podpisane przez studenta oświadczenie dotyczące praw autorskich i danych osobowych przechowywanych w systemie antyplagiatowym – załącznik nr 7 (Plik docx);

  1. Warunkiem dodania pracy do JSA jest kompletność wszystkich wymaganych dokumentów oraz informacji.

 

Wymagania dla elektronicznej wersji pracy dyplomowej, wprowadzanej do systemu JSA:

  • praca dyplomowa musi zostać dostarczona na płycie CD w jednym pliku, odpowiadającym wersji papierowej złożonej do obrony;
  • plik zawierający pracę dyplomową musi być zapisany w jednym z następujących formatów: txt, pdf, docx, odt, rtf;
  • plik z pracą nie może obejmować skompilowanych programów, plików binarnych, własnościowych, np. AutoCad, archiwów plikowych itp.;
  • plik nie może być większy niż 20MB; w przypadku przekroczenia rozmiaru 20MB dopuszcza się większą liczbę plików, z zastrzeżeniem, iż w jednej próbie suma wszystkich plików nie może być większa niż 60MB;
  • zdjęcia, schematy, wykresy przed wstawieniem do tekstu należy zmniejszyć w programie graficznym, aby ograniczyć rozmiar pliku z pracą dyplomową (zaleca się, aby pojedynczy rysunek nie przekraczał 100KB);
  • elementy powtarzalne, np. oświadczenia studentów, należy umieszczać podpisane w formie skanów;
  • nie należy umieszczać na każdej stronie pracy powtarzalnych elementów, jak np. nazwa uczelni, wydziału, katedry, tematu pracy dyplomowej, imion i nazwisk autorów;
  • w przypadku kompilacji dokumentu z formatu LATEX należy upewnić się, że ustawiono prawidłowe kodowanie (UTF8) i wybrano właściwą czcionkę do prezentacji znaków;
  • tekst w pliku wprowadzanym do JSA musi być w formie kopiowalnej tzn. niedopuszczalne jest umieszczanie treści w formie zdjęć lub skanów. Wyjątkiem od tej reguły są obszary w pracy oznaczone jako rysunki i oświadczenia.

Na skróty

  • BIBLIOTEKA
  • KALENDARZ ROKU AKADEMICKIEGO
  • BEZPŁATNE KURSY
  • WYDAWNICTWO NAUKOWE
  • BIURO STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH I KARIER
  • PROJEKTY UE
  • DZIAŁ NAUKI
  • DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH I DYDAKTYKI
  • ERASMUS+
  • Wsparcie studentów
    z niepełnosprawnościami
  • Dostępność
  • Dom studenta

Przydatne informacje

Kandydat

Informator 2025/2026 Dlaczego warto u nas studiować? Rekrutacja krok po kroku Kryteria naboru

Student

Pomoc materialna Samorząd studentów Studenckie Koła Naukowe Procedura antyplagiatowa Wsparcie studentów z niepełnosprawnościami Psychologiczny punkt rozwoju osobistego Regulamin studiów

Uczelnia

Jakość kształcenia Biblioteka Dział Nauki Wydawnictwo Naukowe Akademickie Liceum Ogólnokształcące Konferencje i sympozja Biuletyn Informacji Publicznej BHP

Inne

Zamówienia publiczne (archiwum) Dla pracowników Standardy Dokumenty i regulaminy Oferty pracy w administracji Deklaracja dostępności Szkolenie MS Teams Mapa strony
© Copyright 2025 Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, (24) 366 54 21.
Projekt i wykonanie: PLOART.PL
Deklaracja dostępności
Otwórz pasek narzędzi Narzędzia ułatwień dostępu

Narzędzia ułatwień dostępu

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Jasne tłoJasne tło
  • Podkreślone linkiPodkreślone linki
  • Czytelna czcionkaCzytelna czcionka
  • Resetuj Resetuj
  • Mapa StronyMapa Strony
  • Deklaracja dostępnościDeklaracja dostępności
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.