PROCEDURA ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW I SPRZĘTU DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH
POJAWIENIE SIĘ POTRZEBY ZAMÓWIENIA SPRZĘTU I/LUB MATERIAŁÓW
(tabela zapotrzebowania – załącznik numer 1)
WYSŁANIE PRZEZ NAUCZYCIELA AKADEMICKIEGO DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (E-MAIL) DO KIEROWNIKA ZAKŁADU UMOTYWOWANEGO ZAPOTRZEBOWANIA WRAZ Z WYPEŁNIONĄ TABELĄ ZAPOTRZEBOWANIA
PO AKCEPTACJI KIEROWNIKA ZAKŁADU PRZEKAZANIE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (E-MAIL) DOTYCHCZASOWEJ DOKUMENTACJI ZAPOTRZEBOWANIA DO KIEROWNIKA KATEDRY
PO AKCEPTACJI KIEROWNIKA KATEDRY PRZEKAZANIE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (E-MAIL) DOTYCHCZASOWEJ DOKUMENTACJI ZAPOTRZEBOWANIA DO DZIEKANA WYDZIAŁU
(sale w budynku A i B – p.o. Dziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu
sale w budynku C i D, prosektorium – p.o. Dziekana Wydziału Lekarskiego,
Prodziekan Wydziału Lekarskiego)
ZAOPINIOWANIE ZASADNOŚCI ZAKUPU PRZEZ DZIEKANA
AKCEPTACJA ZAPOTRZEBOWANIA ORAZ PRZYGOTOWANIE WNIOSKU – SPOTKANIE PROREKTORA DS. COLLEGIUM MEDICUM, DZIEKANÓW, PRACOWNIKA DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PRACOWNIKA KWESTURY, PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO DZIEKANATU
WYSŁANIE OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH