Wirtualna Uczelnia – czas się zalogować studencie!
08.10.2019
Informacja o opłatach za świadczenie usług edukacyjnych oraz wydawanie dokumentów związanych z tokiem studiów na Akademii Mazowieckiej w Płocku.
W związku z uruchomieniem przez Akademię Mazowiecką w Płocku serwisu internetowego dla studentów: Wirtualna Uczelnia, wszelkie opłaty za świadczenie usług edukacyjnych oraz wydawanie dokumentów prosimy dokonywać na indywidualne konta bankowe, przypisane każdemu studentowi. Aby uzyskać dostęp do konta, należy zalogować się w serwisie Wirtualna Uczelnia, adres: https://wu.mazowiecka.edu.pl.
*uwaga – w budynku przy Pl. Dąbrowskiego logowanie w serwisie Wirtualna Uczelnia ze względów bezpieczeństwa jest niedostępne poprzez lokalny hot-spot.
Przy pierwszym logowaniu należy przejść w zakładkę „Zaloguj” a następnie proszę wybrać przycisk „Przypomnij/Aktywuj hasło”. Kolejnym krokiem jest podanie loginu (nr albumu) oraz adresu email, którego państwo użyli podczas rekrutacji. Na wyżej wymieniony adres email przyjdzie wiadomość dotycząca zresetowania hasła.
Na zakładce Dane Studenta -> Finanse znajduje się Państwa indywidualne konto do rozliczeń finansowych, na które należy dokonywać opłat za usługi edukacyjne.
Wszelkie opłaty należy dokonywać na indywidualne konto studenta, które znajdziecie Państwo logując się na swoje konto w Wirtualnej Uczelni https://wu.mazowiecka.edu.pl, po podpisaniu umowy z Uczelnią o warunkach pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów oraz opłat za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych w Akademii Mazowieckiej w Płocku.
Wcześniej wpłacone należności na konto ogólne Uczelni, będą rozksięgowane zgodnie z danymi wpłacającego, co będziecie Państwo mogli również sprawdzić w serwisie Wirtualna Uczelnia na zakładce Dane Studenta -> Finanse.