Wirtualna Uczelnia – czas się zalogować studencie!
08.10.2019
Informacja o opłatach za świadczenie usług edukacyjnych oraz wydawanie dokumentów związanych z tokiem studiów na Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku.
W związku z uruchomieniem przez Mazowiecką Uczelnię Publiczną w Płocku serwisu internetowego dla studentów: Wirtualna Uczelnia, wszelkie opłaty za świadczenie usług edukacyjnych oraz wydawanie dokumentów prosimy dokonywać na indywidualne konta bankowe, przypisane każdemu studentowi. Aby uzyskać dostęp do konta, należy zalogować się w serwisie Wirtualna Uczelnia, adres: wu.mazowiecka.edu.pl.
*uwaga – w budynku przy Pl. Dąbrowskiego logowanie w serwisie Wirtualna Uczelnia ze względów bezpieczeństwa jest niedostępne poprzez lokalny hot-spot.
Przy pierwszym logowaniu należy wprowadzić jako login i hasło:
Login: własny nr albumu studenta,
Hasło: własny PESEL,
Po zalogowaniu się do serwisu Wirtualna Uczelnia, należy zmienić hasło na nowe. Zmiana zostanie wymuszona przez serwis.
Na zakładce Dane Studenta -> Finanse znajduje się Państwa indywidualne konto do rozliczeń finansowych, na które należy dokonywać opłat za usługi edukacyjne.
Wszelkie opłaty należy dokonywać na indywidualne konto studenta, które znajdziecie Państwo logując się na swoje konto w Wirtualnej Uczelni wu.mazowiecka.edu.pl, po podpisaniu umowy z Uczelnią o warunkach pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów oraz opłat za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku.
Wcześniej wpłacone należności na konto ogólne Uczelni, będą rozksięgowane zgodnie z danymi wpłacającego, co będziecie Państwo mogli również sprawdzić w serwisie Wirtualna Uczelnia na zakładce Dane Studenta -> Finanse.