Jeśli interesujesz się światem reklamy oraz public relations, a Twoje cele zawodowe pokrywają się z branżą mediów, szeroko pojętym marketingiem to kierunek „Nowe Media” to odpowiedni wybór dla Ciebie.
Studiując tą specjalność poznasz trendy w świecie reklamy i marketingu. Nauczysz się też tworzyć Public Relations i poznasz jego techniki.
Odbywając praktyki w mediach lub w agencjach branży digital będziesz mógł dowiedzieć się jak funkcjonują firmy oraz przy jakich projektach pracują.
Nauczysz się kreatywności i głęboko wierzymy, że swój pierwszy start-up opracujesz właśnie u nas!
W trakcie trzyletniej przygody z nowymi mediami zdobędziecie interdyscyplinarną wiedzę teoretyczną i praktyczną z szeroko zdefiniowanego zakresu zjawisk, zagadnień i zadań wynikających z globalnego, dynamicznego rozwoju współczesnej kultury audiowizualnej, mediów elektronicznych oraz społeczeństwa informacyjnego. W szczególności nabywa umiejętności i kompetencje poszukiwane na rynku pracy w obliczu rosnącego zapotrzebowania na specjalistów, którzy znają i potrafią wykorzystywać nowe media jako narzędzie komunikacji dla celów reklamowych i marketingowych, istotny element e-biznesu, a także skuteczny sposób dystrybucji różnorodnych treści kulturowych, społecznych lub politycznych poprzez przekaz na styku mediów tradycyjnych i cyfrowych, dziennikarstwo internetowe, media społecznościowe, portale informacyjne, blogi, itp.
Posiadane kwalifikacje i podbudowa teoretyczna zapewnią Wam niezbędną w kontekście nowych mediów wszechstronność, rozbudowaną świadomość kulturowo-społeczną, zdolność efektywnego porozumiewania się w realiach ery cyfrowej, jak również łatwość dostosowania się do szybko zmieniających się technologii, oczekiwań społecznych oraz trendów ekonomicznych i kulturowych w zróżnicowanym, coraz bardziej umiędzynarodowionym środowisku komunikacji interaktywnej. Umożliwia to absolwentowi zatrudnienie w agencjach reklamowych, działach promocji i public relations, mediach tradycyjnych i internetowych, instytucjach kultury oraz branży rozrywkowej, działalności związanej z kreowaniem wizerunku firm, osób lub instytucji, kampaniach edukacyjnych i społecznych, tworzeniu i prowadzeniu różnego typu witryn internetowych, marketingu usług i towarów, handlu internetowym, zawodach związanych z kreatywnym zarządzaniem informacją, zarządzaniu relacjami z klientem lub odbiorcą, czy wreszcie prowadzenie własnej działalności gospodarczej z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań informacyjno -komunikacyjnych.