Przejdź do treści Przejdz do menu Przejdz do Na skróty Przejdz do Przydatne informacje
Informacje: 48 24 366 54 01 mazowiecka@mazowiecka.edu.pl
Odwiedź nas: Facebook Youtube Instagram Tiktok X
English Version of WebsiteEN Polska Wersja StronyPL

Akademia Mazowiecka w Płocku

  • Kandydat
    • Studia I stopnia
    • Studia II stopnia
    • Jednolite studia mgr
    • Rekrutacja krok po kroku
    • Kształcenie podyplomowe
    • Potwierdzanie efektów uczenia się (Plik PDF)
    • Close
  • Student
    • Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
    • Wydział Nauk Humanistyczno-Społecznych i Informatyki
    • Collegium Medicum
      • O Collegium
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Lekarski
      • Close
    • Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
    • Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
    • Close
  • Doktorant
  • Nauka
    • Aktualności
    • Postępowania awansowe
    • Postępowania doktorskie
    • Postępowania habilitacyjne
    • Dział Nauki
    • Rady naukowe dyscyplin
    • Kolegia
    • Badania naukowe
    • Konferencje
    • Close
  • Uczelnia
    • O Uczelni
    • Deklaracja dostępności
    • Informacja o zakresie działalności Akademii Mazowieckiej w Płocku
    • Władze Uczelni
    • Jakość kształcenia
    • Współpraca
    • Close
  • Kontakt
Przejdź na stronę Tłumacz Przejdź na stronę Erasmus+ Przejdź na stronę Biuletyn Informacji Publicznej Portal Funduszy Europejskich
Akademia Mazowiecka w Płocku
  • Kandydat
    • Studia I stopnia
    • Studia II stopnia
    • Jednolite studia mgr
    • Rekrutacja krok po kroku
    • Kształcenie podyplomowe
    • Potwierdzenie efektów uczenia się (Plik PDF)
  • Student
    • Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
    • Wydział Nauk Humanistyczno-Społecznych i Informatyki
    • Collegium Medicum
      • O Collegium
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Lekarski
    • Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
    • Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
  • Doktorat
  • Nauka
    • Aktualności
    • Postępowania awansowe
    • Postępowania doktorskie
    • Postępowania habilitacyjne
    • Dział Nauki
    • Rady naukowe dyscyplin
    • Kolegia
    • Badania naukowe
    • Konferencje
  • Uczelnia
    • O Uczelni
    • Deklaracja dostępności
    • Informacja o zakresie działalności Akademii Mazowieckiej w Płocku
    • Senat
    • Jakość kształcenia
    • Władze Uczelni
    • Współpraca
    • Rada Uczelni
    • Oferty pracy w administracji
  • Kontakt
Facebook Youtube Instagram Tiktok X
Studia I st. Studia II st. Jednolite mgr Podyplomowe
  • Studia podyplomowe
    • Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw
    • Integracja sensoryczna z podstawami neurodydaktyki
    • Język angielski w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej
    • Negocjacje i mediacje
    • Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
    • Rachunkowość budżetowa
    • Rozwój osobisty – studia coachingu
    • Pedagogika specjalna. Terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży
    • Współczesne koncepcje i metody zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji
  • Kursy i szkolenia dla położnych i pielęgniarek
    • Kursy kwalifikacyjne dla pielęgniarek i położnych
      • Dla Pielęgniarek/arzy
      • Dla Położnych
      • Mieszane
    • Kursy specjalistyczne dla pielęgniarek i położnych
      • Dla Pielęgniarek/arzy
      • Dla położnych
      • Mieszane
    • Specjalizacje dla pielęgniarek i położnych.
      • Dla Pielęgniarek/arzy
      • Dla Położnych
      • Mieszane
  • Szkolenia dla firm i instytucji
    • Analiza i wizualizacja danych w programie Microsoft Excel
    • Analiza i wizualizacja danych w programie Statistica
    • Animacja komputerowa z zastosowaniem PhotoShop
    • Audyty Bezpieczeństwa ABI, ASI
    • Autoprezentacja w wystąpieniach on-line
    • Bezpieczeństwo danych w firmie
    • Big Data
    • Chmura obliczeniowa
    • Data mining
    • Eksploracja danych w programie RapidMiner
    • Grafika rastrowa i wektorowa
    • Mała Przedsiębiorczość
    • Mediacje pracownicze
    • Modelowanie i animacja 2d/3d
    • Negocjacje i mediacje
    • Projektowanie grafiki 2d/3d na potrzeby UX
    • Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Sieci komputerowe dla początkujących
    • Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Podstawy administrowania sieciami LAN i WLAN
    • Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Bezpieczeństwo sieci LAN INTRANET WAN
    • Projektowanie Systemów Bezpieczeństwa ABI,ASI
    • Rachunkowość organizacji pozarządowych
    • Stres i wypalenie zawodowe
    • Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa
    • Szkolenia z zakresu ECDL
    • Szkolenia z zakresu Informatyki
    • Tworzenie marki
    • Warsztat kompetencji komunikacyjnych
    • Współpraca – jak ją rozwijać?
    • Zarządzanie konfliktem
    • Zastosowanie Excela w biznesie
  • Szkolenia dla rad pedagogicznych
    • Asertywność w pracy nauczyciela
    • Arteterapia w pedagogice zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
    • Edukacja globalna w szkole
    • Grywalizacja – tworzenie i wykorzystywanie gier w edukacji
    • Jak pracować z dzieckiem/uczniem „trudnym”
    • Kompetencje ucznia na progu drugiego etapu edukacyjnego
    • Kształcenie i wspieranie uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi
    • Kształtowanie pojęć matematycznych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
    • Kształtowanie pojęć przyrodniczych u uczniów w szkole podstawowej
    • Kształtowanie wizerunku przedszkola/szkoły i współpraca ze środowiskiem lokalnym
    • Media w promocji szkoły
    • Mediacje rówieśnicze
    • Mnemotechniki uczenia się i zapamiętywania
    • Monitorowanie podstawy programowej w przedszkolu
    • Myślenie dywergencyjne na co dzień i od święta – WARSZTATY
    • Negocjacje i mediacje
    • Ocenianie kształtujące w poszukiwaniu efektywnego modelu nauczania i uczenia się uczniów
    • Odpowiedzialność etyczna i prawna nauczyciela
    • Organizacja i realizacja zadań z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole/placówce
    • Organizacja procesu dydaktyczno – wychowawczego w klasach integracyjnych
    • Praca metodą projektu w przedszkolu/ szkole podstawowej/ szkole ponadpodstawowej
    • Prawa i obowiązki nauczyciela
    • Problem adaptacji uczniów do nauki w klasie IV szkoły podstawowej
    • Prowadzenie dokumentacji szkolnej przez nauczyciela
    • Rada pedagogiczna – jej kompetencje i możliwości wpływania na rozwój szkoły
    • Rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań dzieci/uczniów
    • Stres i wypalenie zawodowe
    • Wstępna pomoc przedpsychologiczna w przypadkach trudności emocjonalnych i zachowań suicydalnych uczniów – SZKOLENIE ONLINE
    • Warsztat kompetencji komunikacyjnych
    • Warsztat kreatywności dla nauczycieli
    • Współpraca z rodzicami dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz specjalnymi trudnościami w uczeniu się
    • Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie dydaktyczno – wychowawczym na poziomie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej
    • Zabawy i ćwiczenia uczące empatii i pracy zespołowej oraz wzmacniające samoocenę dzieci/uczniów
    • Zarządzanie konfliktem
    • Zachowania opozycyjno–buntownicze u uczniów
    • Zaburzenia koncentracji uwagi – przyczyny i metody wspierania w procesie edukacyjnym
    • Zasady konstruowania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET) oraz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU)
  • Studia z plusem
  • Kontakt
  1. Pielęgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej opieki– wymagane zaświadczenie o ukończeniu kursu specjalistycznego z zakresu Resuscytacji krążeniowo-oddechowej oraz Wykonania i interpretacji zapisu EKG u dorosłego
  2. Pielęgniarstwo chirurgiczne– wymagane zaświadczenie o ukończeniu kursu specjalistycznego z zakresu Resuscytacji krążeniowo-oddechowej dla pielęgniarek i położnych oraz Wykonania i interpretacji zapisu EKG u dorosłego dla pielęgniarek i położnych.
  3. Pielęgniarstwo diabetologiczne– brak wymaganych dodatkowych kursów
  4. Pielęgniarstwo geriatryczne– wymagane zaświadczenie o ukończeniu kursu specjalistycznego z zakresu Resuscytacji krążeniowo-oddechowej dla pielęgniarek i położnych oraz Wykonania i interpretacji zapisu EKG u dorosłego dla pielęgniarek i położnych.
  5. Pielęgniarstwo internistyczne-wymagane zaświadczenie o ukończeniu kursu specjalistycznego z zakresu Resuscytacji krążeniowo-oddechowej dla pielęgniarek i położnych oraz Wykonania i interpretacji zapisu EKG u dorosłego dla pielęgniarek i położnych.
  6. Pielęgniarstwo kardiologiczne– wymagane zaświadczenie o ukończeniu kursu specjalistycznego z zakresu Resuscytacji krążeniowo-oddechowej dla pielęgniarek i położnych oraz Wykonania i interpretacji zapisu EKG u dorosłego dla pielęgniarek i położnych.
  7. Pielęgniarstwo nefrologiczne z dializoterapią– wymagane zaświadczenie o ukończeniu kursu specjalistycznego z zakresu Resuscytacji krążeniowo-oddechowej dla pielęgniarek i położnych.
  8. Pielęgniarstwo neonatologiczne– brak wymogu dodatkowych kursów
  9. Pielęgniarstwo neurologiczne– brak wymogu dodatkowych kursów
  10. Pielęgniarstwo onkologiczne– brak wymogu dodatkowych kursów
  11. Pielęgniarstwo operacyjne– brak wymogu dodatkowych kursów
  12. Pielęgniarstwo opieki długoterminowej– brak wymogu dodatkowych kursów
  13. Pielęgniarstwo opieki paliatywnej– brak  wymogu dodatkowych kursów
  14. Pielęgniarstwo pediatryczne– zaświadczenie o ukończeniu kursu specjalistycznego z zakresu Resuscytacji krążeniowo-oddechowej dla pielęgniarek i położnych oraz Wykonania i interpretacji zapisu u dorosłego EKG u dorosłego dla pielęgniarek i położnych.
  15. Pielęgniarstwo psychiatryczne– brak wymogu dodatkowych kursów
  16. Pielęgniarstwo ratunkowe-wymagane zaświadczenie o ukończeniu kursu specjalistycznego z zakresu Resuscytacji krążeniowo-oddechowej oraz Resuscytacji krążeniowo-oddechowej noworodka.
  17. Pielęgniarstwo rodzinne-brak wymogu dodatkowych kursów
  18. Pielęgniarstwo środowiska nauczania i wychowania– brak wymogu dodatkowych kursów
  19. Pielęgniarstwo transplantacyjne-wymagane zaświadczenie o ukończeniu kursu specjalistycznego z zakresu Resuscytacji krążeniowo-oddechowej dla pielęgniarek i położnych oraz Wykonania i interpretacji zapisu EKG u dorosłego + szkolenia pielęgniarek dokonujących przetaczania krwi i jej składników- zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie szkolenia pielęgniarek i położnych dokonujących przetaczania krwi i jej składników (Dz. U. poz. 363, z późn.zm.)
  20. Ochrona zdrowia pracujących– brak wymogu dodatkowych kursów

Na skróty

  • BIBLIOTEKA
  • KALENDARZ ROKU AKADEMICKIEGO
  • BEZPŁATNE KURSY
  • WYDAWNICTWO NAUKOWE
  • BIURO STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH I KARIER
  • PROJEKTY UE
  • DZIAŁ NAUKI
  • DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH I DYDAKTYKI
  • ERASMUS+
  • Wsparcie studentów
    z niepełnosprawnościami
  • Dostępność
  • Dom studenta

Przydatne informacje

Kandydat

Informator 2026/2027 Dlaczego warto u nas studiować? Rekrutacja krok po kroku Kryteria naboru

Student

Pomoc materialna Samorząd studentów Studenckie Koła Naukowe Procedura antyplagiatowa Wsparcie studentów z niepełnosprawnościami Psychologiczny punkt rozwoju osobistego Regulamin studiów Przewodnik studenta

Uczelnia

Jakość kształcenia Biblioteka Dział Nauki Wydawnictwo Naukowe Akademickie Liceum Ogólnokształcące Konferencje i sympozja Biuletyn Informacji Publicznej BHP

Inne

Zamówienia publiczne (archiwum) Dla pracowników Standardy Dokumenty i regulaminy Oferty pracy w administracji Deklaracja dostępności Szkolenie MS Teams Mapa strony
© Copyright 2025 Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, (24) 366 54 21.
Projekt i wykonanie: PLOART.PL
Deklaracja dostępności
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.