Kształtowanie pojęć przyrodniczych u uczniów w szkole podstawowej
Cel szkolenia:
Zapoznanie z nowatorskimi metodami nauczania edukacji przyrodniczej i przyrody.
Zdobycie umiejętności prowadzenia lekcji matematyki w przedszkolu i nauce wczesnoszkolnej z wykorzystaniem metod zrozumiałego i interesującego przekazywania wiedzy przyrodniczej i kształtowania pojęć przyrodniczych.
Usystematyzowanie wiedzy i podniesienie kompetencji w zakresie planowania efektywnej terapii i programu wspierania dziecka z trudnościami w zrozumieniu treści przyrodniczych
Zagadnienia:
Kształcenie matematyczno-przyrodnicze na poziomie przedszkola i klas 1-3 szkoły podstawowej.
Formy, metody i cele kształcenia przyrodniczego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z wykorzystaniem nowatorskich metod nauczania.
Wspomaganie dziecka w nabywaniu kompetencji w zakresie edukacji przyrodniczej. Kształtowanie pojęć przyrodniczych- kręgi tematyczne.
Praktyczne przykłady scenariuszy zajęć w zakresie kształcenia pojęć przyrodniczych w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej.