Przejdź do treści
Przejdz do menu
Przejdz do Na skróty
Przejdz do Przydatne informacje
Informacje:
48 24 366 54 01
mazowiecka@mazowiecka.edu.pl
Odwiedź nas:
Facebook
Youtube
Instagram
Tiktok
Twitter
EN
PL
Kandydat
Studia I stopnia
Studia II stopnia
Jednolite studia mgr
Rekrutacja krok po kroku
Kształcenie podyplomowe
Potwierdzanie efektów uczenia się (Plik PDF)
Close
Student
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Wydział Nauk Humanistyczno-Społecznych i Informatyki
Collegium Medicum
O Collegium
Wydział Nauk o Zdrowiu
Wydział Lekarski
Close
Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Close
Doktorant
Nauka
Aktualności
Postępowania awansowe
Postępowania doktorskie
Postępowania habilitacyjne
Dział Nauki
Rady naukowe dyscyplin
Kolegia
Badania naukowe
Konferencje
Close
Uczelnia
O Uczelni
Deklaracja dostępności
Informacja o zakresie działalności Akademii Mazowieckiej w Płocku
Władze Uczelni
Jakość kształcenia
Współpraca
Close
Kontakt
Kandydat
Studia I stopnia
Studia II stopnia
Jednolite studia mgr
Rekrutacja krok po kroku
Kształcenie podyplomowe
Potwierdzenie efektów uczenia się (Plik PDF)
Student
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Wydział Nauk Humanistyczno-Społecznych i Informatyki
Collegium Medicum
O Collegium
Wydział Nauk o Zdrowiu
Wydział Lekarski
Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Doktorat
Nauka
Aktualności
Postępowania awansowe
Postępowania doktorskie
Postępowania habilitacyjne
Dział Nauki
Rady naukowe dyscyplin
Kolegia
Badania naukowe
Konferencje
Uczelnia
O Uczelni
Deklaracja dostępności
Informacja o zakresie działalności Akademii Mazowieckiej w Płocku
Senat
Jakość kształcenia
Władze Uczelni
Współpraca
Rada Uczelni
Oferty pracy w administracji
Kontakt
Facebook
Youtube
Instagram
Tiktok
Twitter
Studia I st.
Studia II st.
Jednolite mgr
Podyplomowe
Studia podyplomowe
Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw
Integracja sensoryczna z podstawami neurodydaktyki
Język angielski w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej
Negocjacje i mediacje
Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
Rachunkowość budżetowa
Rozwój osobisty – studia coachingu
Pedagogika specjalna. Terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży
Współczesne koncepcje i metody zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji
Kursy i szkolenia dla położnych i pielęgniarek
Kursy kwalifikacyjne dla pielęgniarek i położnych
Dla Pielęgniarek/arzy
Dla Położnych
Mieszane
Kursy specjalistyczne dla pielęgniarek i położnych
Dla Pielęgniarek/arzy
Dla położnych
Mieszane
Specjalizacje dla pielęgniarek i położnych.
Dla Pielęgniarek/arzy
Dla Położnych
Mieszane
Szkolenia dla firm i instytucji
Analiza i wizualizacja danych w programie Microsoft Excel
Analiza i wizualizacja danych w programie Statistica
Animacja komputerowa z zastosowaniem PhotoShop
Audyty Bezpieczeństwa ABI, ASI
Autoprezentacja w wystąpieniach on-line
Bezpieczeństwo danych w firmie
Big Data
Chmura obliczeniowa
Data mining
Eksploracja danych w programie RapidMiner
Grafika rastrowa i wektorowa
Mała Przedsiębiorczość
Mediacje pracownicze
Modelowanie i animacja 2d/3d
Negocjacje i mediacje
Projektowanie grafiki 2d/3d na potrzeby UX
Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Sieci komputerowe dla początkujących
Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Podstawy administrowania sieciami LAN i WLAN
Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Bezpieczeństwo sieci LAN INTRANET WAN
Projektowanie Systemów Bezpieczeństwa ABI,ASI
Rachunkowość organizacji pozarządowych
Stres i wypalenie zawodowe
Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa
Szkolenia z zakresu ECDL
Szkolenia z zakresu Informatyki
Tworzenie marki
Warsztat kompetencji komunikacyjnych
Współpraca – jak ją rozwijać?
Zarządzanie konfliktem
Zastosowanie Excela w biznesie
Szkolenia dla rad pedagogicznych
Asertywność w pracy nauczyciela
Arteterapia w pedagogice zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Edukacja globalna w szkole
Grywalizacja – tworzenie i wykorzystywanie gier w edukacji
Jak pracować z dzieckiem/uczniem „trudnym”
Kompetencje ucznia na progu drugiego etapu edukacyjnego
Kształcenie i wspieranie uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi
Kształtowanie pojęć matematycznych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Kształtowanie pojęć przyrodniczych u uczniów w szkole podstawowej
Kształtowanie wizerunku przedszkola/szkoły i współpraca ze środowiskiem lokalnym
Media w promocji szkoły
Mediacje rówieśnicze
Mnemotechniki uczenia się i zapamiętywania
Monitorowanie podstawy programowej w przedszkolu
Myślenie dywergencyjne na co dzień i od święta – WARSZTATY
Negocjacje i mediacje
Ocenianie kształtujące w poszukiwaniu efektywnego modelu nauczania i uczenia się uczniów
Odpowiedzialność etyczna i prawna nauczyciela
Organizacja i realizacja zadań z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole/placówce
Organizacja procesu dydaktyczno – wychowawczego w klasach integracyjnych
Praca metodą projektu w przedszkolu/ szkole podstawowej/ szkole ponadpodstawowej
Prawa i obowiązki nauczyciela
Problem adaptacji uczniów do nauki w klasie IV szkoły podstawowej
Prowadzenie dokumentacji szkolnej przez nauczyciela
Rada pedagogiczna – jej kompetencje i możliwości wpływania na rozwój szkoły
Rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań dzieci/uczniów
Stres i wypalenie zawodowe
Wstępna pomoc przedpsychologiczna w przypadkach trudności emocjonalnych i zachowań suicydalnych uczniów – SZKOLENIE ONLINE
Warsztat kompetencji komunikacyjnych
Warsztat kreatywności dla nauczycieli
Współpraca z rodzicami dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz specjalnymi trudnościami w uczeniu się
Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie dydaktyczno – wychowawczym na poziomie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej
Zabawy i ćwiczenia uczące empatii i pracy zespołowej oraz wzmacniające samoocenę dzieci/uczniów
Zarządzanie konfliktem
Zachowania opozycyjno–buntownicze u uczniów
Zaburzenia koncentracji uwagi – przyczyny i metody wspierania w procesie edukacyjnym
Zasady konstruowania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET) oraz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU)
Studia z plusem
Kontakt
Negocjacje i mediacje
Cel szkolenia:
Wprowadzenie w problematykę negocjacji i mediacji.
Poznanie zasad i sposobów prowadzenia mediacji i negocjacji.
Zagadnienia:
Pojęcie konfliktu.
Rodzaje konfliktów.
Pojęcie i zasady negocjacji.
Pojęcie i zasady mediacji.
Style negocjacyjne.
Etapy negocjacji i mediacji.
Strategie i techniki negocjacyjne i mediacyjne.
Liczba godzin:
7 godzin
Na skróty
BIBLIOTEKA
KALENDARZ ROKU AKADEMICKIEGO
BEZPŁATNE KURSY
WYDAWNICTWO NAUKOWE
BIURO STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH I KARIER
PROJEKTY UE
DZIAŁ NAUKI
DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH I DYDAKTYKI
ERASMUS+
Wsparcie studentów
z niepełnosprawnościami
Dostępność
Dom studenta