Przejdź do treści
Informacje dla studentów:
48 24 366 54 01
mazowiecka@mazowiecka.edu.pl
Odwiedź nas:
Facebook
Youtube
Instagram
EN
PL
Dla kandydatów
Studia I stopnia
Studia II stopnia
Jednolite studia mgr
Rekrutacja
Kształcenie podyplomowe
Potwierdzanie efektów uczenia się (Plik PDF)
Close
Dla Studentów
Wydział Nauk Społecznych
Wydział Nauk Humanistycznych i Informatyki
Wydział Nauk o Zdrowiu
Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Close
O uczelni
O Uczelni
Deklaracja dostępności
Mazowiecka dziś
Władze Uczelni
Jakość kształcenia
Współpraca
Close
Kontakt
Dla kandydatów
Studia I stopnia
Studia II stopnia
Jednolite studia mgr
Rekrutacja
Kształcenie podyplomowe
Potwierdzenie efektów uczenia się (Plik PDF)
Dla Studentów
Wydział Nauk Społecznych
Wydział Nauk Humanistycznych i Informatyki
Wydział Nauk o Zdrowiu
Studium Wychowania Fizycznego i Sportu WF
Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
O Uczelni
O Uczelni
Deklaracja dostępności
Mazowiecka dziś
Senat
Jakość kształcenia
Władze Uczelni
Współpraca
Rada Uczelni
Oferty pracy w administracji
Kontakt
Facebook
Youtube
Instagram
Studia I st.
Studia II st.
Jednolite mgr
Podyplomowe
Studia podyplomowe
Analiza i eksploracja danych rynkowych i marketingowych
Bezpieczeństwo publiczne
Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw
Język angielski w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej
Lean Management – szczupłe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Negocjacje i mediacje
Negocjacje i mediacje – Oferta specjalna skierowana do pracowników oświaty
Rachunkowość budżetowa
Rewalidacja dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Rozwój osobisty – studia coachingu
Studia Podyplomowe Menedżerskie dla MŚP
Terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Współczesne koncepcje i metody zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji
Zarządzanie w logistyce
Zastosowanie Excela w biznesie
Harmonogramy zajęć
Kursy i szkolenia dla położnych i pielęgniarek
Kursy kwalifikacyjne dla pielęgniarek i położnych
Dla Pielęgniarek/arzy
Dla Położnych
Mieszane
Kursy specjalistyczne dla pielęgniarek i położnych
Dla Pielęgniarek/arzy
Dla położnych
Mieszane
Specjalizacje dla pielęgniarek i położnych.
Dla Pielęgniarek/arzy
Dla Położnych
Mieszane
Szkolenia dla firm i instytucji
Analiza i wizualizacja danych w programie Microsoft Excel
Analiza i wizualizacja danych w programie Statistica
Animacja komputerowa z zastosowaniem PhotoShop
Audyty Bezpieczeństwa ABI, ASI
Autoprezentacja w wystąpieniach on-line
Bezpieczeństwo danych w firmie
Big Data
Chmura obliczeniowa
Data mining
Eksploracja danych w programie RapidMiner
Grafika rastrowa i wektorowa
Mała Przedsiębiorczość
Mediacje pracownicze
Negocjacje i mediacje
Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Sieci komputerowe dla początkujących
Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Podstawy administrowania sieciami LAN i WLAN
Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Bezpieczeństwo sieci LAN INTRANET WAN
Projektowanie Systemów bezpieczeństwa ABI,ASI
Rachunkowość organizacji pozarządowych
Stres i wypalenie zawodowe
Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa
Szkolenia z zakresu ECDL
Szkolenia z zakresu Informatyki
Tworzenie marki
Warsztat kompetencji komunikacyjnych
Współpraca – jak ją rozwijać?
Zarządzanie konfliktem
Zastosowanie Excela w biznesie
Szkolenia dla rad pedagogicznych
Asertywność w pracy nauczyciela
Arteterapia w pedagogice zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Edukacja ekologiczna w przedszkolu/szkole podstawowej. Kształtowanie postaw proekologicznych w dobie cywilizacji XXI wieku
Jak pracować z dzieckiem/uczniem „trudnym”
Kompetencje ucznia na progu drugiego etapu edukacyjnego
Kształcenie i wspieranie uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi
Kształtowanie pojęć matematycznych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Kształtowanie wizerunku przedszkola/szkoły i współpraca ze środowiskiem lokalnym
Media w promocji szkoły
Mediacje rówieśnicze
Mnemotechniki uczenia się i zapamiętywania
Monitorowanie podstawy programowej w przedszkolu
Myślenie dywergencyjne na co dzień i od święta – WARSZTATY
Negocjacje i mediacje
Ocenianie kształtujące w poszukiwaniu efektywnego modelu nauczania i uczenia się uczniów
Odpowiedzialność etyczna i prawna nauczyciela
Organizacja kształcenia i wsparcia dla uczniów objętych kształceniem specjalnym w szkołach specjalnych
Organizacja procesu dydaktyczno – wychowawczego w klasach integracyjnych
Organizowanie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego, szczególnie w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią COVID-19
Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w przedszkolu oraz innych formach wychowania przedszkolnego
Prawa i obowiązki nauczyciela
Problem adaptacji uczniów do nauki w klasie IV szkoły podstawowej
Prowadzenie dokumentacji szkolnej przez nauczyciela
Rada pedagogiczna – jej kompetencje i możliwości wpływania na rozwój szkoły
Rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań dzieci/uczniów
Stres i wypalenie zawodowe
Warsztat kompetencji komunikacyjnych
Wspomaganie nauki uczniów niebędących obywatelami polskimi
Współpraca z rodzicami dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz specjalnymi trudnościami w uczeniu się
Zabawy i ćwiczenia uczące empatii i pracy zespołowej oraz wzmacniające samoocenę dzieci/uczniów
Zarządzanie konfliktem
Zasady konstruowania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET) oraz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU)
Zgodność z przepisami prawa funkcjonowania oddziałów międzynarodowych
Studia z plusem
Kontakt
Ocenianie kształtujące w poszukiwaniu efektywnego modelu nauczania i uczenia się uczniów
Cel szkolenia:
Przygotowanie do stosowania elementów oceniania kształtującego.
Zapoznanie z podstawowymi elementami oceniania kształtującego.
Wskazanie roli oceny kształtującej i oceny sumującej, planowanie strategii ich stosowania na wybranym przedmiocie.
Zagadnienia:
Istota oceniania kształtującego OK.
Funkcje oceny sumującej i kształtującej
–
różnice i podobieństwa.
Strategie, techniki i elementy oceniania kształtującego.
Rola nauczyciela i rodziców w ocenianiu kształtującym.
Zalety i wady oceniania kształtującego.
Przykłady oceny kształtującej w przedszkolu i szkole.
Liczba godzin:
4 godziny
Proponowana cena za szkolenie:
900 zł
Na skróty
BIBLIOTEKA
KALENDARZ ROKU AKADEMICKIEGO
BEZPŁATNE KURSY
WYDAWNICTWO NAUKOWE
BIURO STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH I KARIER
PROJEKTY UE
DZIAŁ NAUKI
DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH I DYDAKTYKI
ERASMUS+
Wsparcie studentów
z niepełnosprawnościami
Dostępność
Dom studenta
Przydatne informacje
Uczelnia
Jakość kształcenia
Biblioteka
Dział Nauki
Wydawnictwo Naukowe
Akademickie Liceum Ogólnokształcące
Konferencje i sympozja
Biuletyn Informacji Publicznej
BHP
Dla studentów
Pomoc materialna
Samorząd studentów
Studenckie Koła Naukowe
Procedura antyplagiatowa
Wsparcie studentów z niepełnosprawnościami
Psychologiczny punkt rozwoju osobistego
Regulamin studiów
Dla kandydatów
Informator 2022/2023
Dlaczego warto u nas studiować?
Rekrutacja krok po kroku
Kierunek Mazowiecka
Kryteria naboru
Inne
Zamówienia publiczne (archiwum)
Dla pracowników
Dokumenty i regulaminy
Oferty pracy w administracji
Deklaracja dostępności
Szkolenie MS Teams
Mapa strony
© Copyright 2022 Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, (24) 366 54 21.
Projekt i wykonanie:
PLOART.PL
Deklaracja dostępności
Otwórz narzędzie dostępu
Narzędzia ułatwień dostępu
Zwiększ tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Wysoki kontrast
Negatyw
Jasne tło
Podkreślone linki
Czytelna czcionka
Reset
Mapa Strony
Deklaracja dostępności