Przejdź do treści
Informacje:
48 24 366 54 01
mazowiecka@mazowiecka.edu.pl
Odwiedź nas:
Facebook
Youtube
Instagram
Tiktok
Twitter
EN
PL
Kandydat
Studia I stopnia
Studia II stopnia
Jednolite studia mgr
Rekrutacja krok po kroku
Kształcenie podyplomowe
Potwierdzanie efektów uczenia się (Plik PDF)
Close
Student
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Wydział Nauk Humanistyczno-Społecznych i Informatyki
Collegium Medicum
O Collegium
Wydział Nauk o Zdrowiu
Wydział Lekarski
Close
Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Close
Doktorant
Nauka
Aktualności
Postępowania awansowe
Postępowania doktorskie
Postępowania habilitacyjne
Dział Nauki
Rady naukowe dyscyplin
Kolegia
Badania naukowe
Konferencje
Close
Uczelnia
O Uczelni
Deklaracja dostępności
Informacja o zakresie działalności Akademii Mazowieckiej w Płocku
Władze Uczelni
Jakość kształcenia
Współpraca
Close
Kontakt
Kandydat
Studia I stopnia
Studia II stopnia
Jednolite studia mgr
Rekrutacja krok po kroku
Kształcenie podyplomowe
Potwierdzenie efektów uczenia się (Plik PDF)
Student
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Wydział Nauk Humanistyczno-Społecznych i Informatyki
Collegium Medicum
O Collegium
Wydział Nauk o Zdrowiu
Wydział Lekarski
Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Doktorat
Nauka
Aktualności
Postępowania awansowe
Postępowania doktorskie
Postępowania habilitacyjne
Dział Nauki
Rady naukowe dyscyplin
Kolegia
Badania naukowe
Konferencje
Uczelnia
O Uczelni
Deklaracja dostępności
Informacja o zakresie działalności Akademii Mazowieckiej w Płocku
Senat
Jakość kształcenia
Władze Uczelni
Współpraca
Rada Uczelni
Oferty pracy w administracji
Kontakt
Facebook
Youtube
Instagram
Tiktok
Twitter
Studia I st.
Studia II st.
Jednolite mgr
Podyplomowe
Studia podyplomowe
Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw
Integracja sensoryczna z podstawami neurodydaktyki
Język angielski w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej
Negocjacje i mediacje
Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
Rachunkowość budżetowa
Rozwój osobisty – studia coachingu
Pedagogika specjalna. Terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży
Współczesne koncepcje i metody zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji
Kursy i szkolenia dla położnych i pielęgniarek
Kursy kwalifikacyjne dla pielęgniarek i położnych
Dla Pielęgniarek/arzy
Dla Położnych
Mieszane
Kursy specjalistyczne dla pielęgniarek i położnych
Dla Pielęgniarek/arzy
Dla położnych
Mieszane
Specjalizacje dla pielęgniarek i położnych.
Dla Pielęgniarek/arzy
Dla Położnych
Mieszane
Szkolenia dla firm i instytucji
Analiza i wizualizacja danych w programie Microsoft Excel
Analiza i wizualizacja danych w programie Statistica
Animacja komputerowa z zastosowaniem PhotoShop
Audyty Bezpieczeństwa ABI, ASI
Autoprezentacja w wystąpieniach on-line
Bezpieczeństwo danych w firmie
Big Data
Chmura obliczeniowa
Data mining
Eksploracja danych w programie RapidMiner
Grafika rastrowa i wektorowa
Mała Przedsiębiorczość
Mediacje pracownicze
Modelowanie i animacja 2d/3d
Negocjacje i mediacje
Projektowanie grafiki 2d/3d na potrzeby UX
Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Sieci komputerowe dla początkujących
Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Podstawy administrowania sieciami LAN i WLAN
Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Bezpieczeństwo sieci LAN INTRANET WAN
Projektowanie Systemów Bezpieczeństwa ABI,ASI
Rachunkowość organizacji pozarządowych
Stres i wypalenie zawodowe
Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa
Szkolenia z zakresu ECDL
Szkolenia z zakresu Informatyki
Tworzenie marki
Warsztat kompetencji komunikacyjnych
Współpraca – jak ją rozwijać?
Zarządzanie konfliktem
Zastosowanie Excela w biznesie
Szkolenia dla rad pedagogicznych
Asertywność w pracy nauczyciela
Arteterapia w pedagogice zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Edukacja globalna w szkole
Grywalizacja – tworzenie i wykorzystywanie gier w edukacji
Jak pracować z dzieckiem/uczniem „trudnym”
Kompetencje ucznia na progu drugiego etapu edukacyjnego
Kształcenie i wspieranie uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi
Kształtowanie pojęć matematycznych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Kształtowanie pojęć przyrodniczych u uczniów w szkole podstawowej
Kształtowanie wizerunku przedszkola/szkoły i współpraca ze środowiskiem lokalnym
Media w promocji szkoły
Mediacje rówieśnicze
Mnemotechniki uczenia się i zapamiętywania
Monitorowanie podstawy programowej w przedszkolu
Myślenie dywergencyjne na co dzień i od święta – WARSZTATY
Negocjacje i mediacje
Ocenianie kształtujące w poszukiwaniu efektywnego modelu nauczania i uczenia się uczniów
Odpowiedzialność etyczna i prawna nauczyciela
Organizacja i realizacja zadań z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole/placówce
Organizacja procesu dydaktyczno – wychowawczego w klasach integracyjnych
Praca metodą projektu w przedszkolu/ szkole podstawowej/ szkole ponadpodstawowej
Prawa i obowiązki nauczyciela
Problem adaptacji uczniów do nauki w klasie IV szkoły podstawowej
Prowadzenie dokumentacji szkolnej przez nauczyciela
Rada pedagogiczna – jej kompetencje i możliwości wpływania na rozwój szkoły
Rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań dzieci/uczniów
Stres i wypalenie zawodowe
Wstępna pomoc przedpsychologiczna w przypadkach trudności emocjonalnych i zachowań suicydalnych uczniów – SZKOLENIE ONLINE
Warsztat kompetencji komunikacyjnych
Warsztat kreatywności dla nauczycieli
Współpraca z rodzicami dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz specjalnymi trudnościami w uczeniu się
Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie dydaktyczno – wychowawczym na poziomie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej
Zabawy i ćwiczenia uczące empatii i pracy zespołowej oraz wzmacniające samoocenę dzieci/uczniów
Zarządzanie konfliktem
Zachowania opozycyjno–buntownicze u uczniów
Zaburzenia koncentracji uwagi – przyczyny i metody wspierania w procesie edukacyjnym
Zasady konstruowania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET) oraz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU)
Studia z plusem
Kontakt
Warsztat kompetencji komunikacyjnych
Cel szkolenia:
Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych.
Uświadomienie sobie barier komunikacyjnych.
Zagadnienia:
Pojęcie komunikacji.
Bariery komunikacyjne.
Zasady budowania konstruktywnych komunikatów.
Techniki komunikacyjne.
Aktywne słuchanie.
Techniki aktywnego słuchania.
Liczba godzin:
6 godzin
Na skróty
BIBLIOTEKA
KALENDARZ ROKU AKADEMICKIEGO
BEZPŁATNE KURSY
WYDAWNICTWO NAUKOWE
BIURO STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH I KARIER
PROJEKTY UE
DZIAŁ NAUKI
DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH I DYDAKTYKI
ERASMUS+
Wsparcie studentów
z niepełnosprawnościami
Dostępność
Dom studenta
Przydatne informacje
Kandydat
Informator 2024/2025
Dlaczego warto u nas studiować?
Rekrutacja krok po kroku
Kierunek Mazowiecka
Kryteria naboru
Student
Pomoc materialna
Samorząd studentów
Studenckie Koła Naukowe
Procedura antyplagiatowa
Wsparcie studentów z niepełnosprawnościami
Psychologiczny punkt rozwoju osobistego
Regulamin studiów
Uczelnia
Jakość kształcenia
Biblioteka
Dział Nauki
Wydawnictwo Naukowe
Akademickie Liceum Ogólnokształcące
Konferencje i sympozja
Biuletyn Informacji Publicznej
BHP
Inne
Zamówienia publiczne (archiwum)
Dla pracowników
Dokumenty i regulaminy
Oferty pracy w administracji
Deklaracja dostępności
Szkolenie MS Teams
Mapa strony
© Copyright 2024 Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, (24) 366 54 21.
Projekt i wykonanie:
PLOART.PL
Deklaracja dostępności
Open toolbar
Narzędzia ułatwień dostępu
Narzędzia ułatwień dostępu
Zwiększ tekst
Zwiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreślone linki
Podkreślone linki
Czytelna czcionka
Czytelna czcionka
Reset
Reset
Mapa Strony
Mapa Strony
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda