- Wydział Nauk Społecznych
- Aktualności
- Władze
- Struktura Wydziału
- Kadra dydaktyczna
- Dyżury nauczycieli akademickich
- Studenckie koła naukowe
- Strategia rozwoju
- Dokumenty do pobrania
- Kontakty
- Administracja I stopnia stacjonarne
- Bezpieczeństwo wewnętrzne I stopnia stacjonarne
- Bezpieczeństwo wewnętrzne z administracją publiczną II stopnia stacjonarne
- Ekonomia I stopnia stacjonarne
- Ekonomia II stopnia stacjonarne
- Ekonomia II stopnia niestacjonarne
- Zarządzanie I stopnia stacjonarne
- Studia podyplomowe i kursy
- Wydział Nauk Humanistycznych i Informatyki
- Aktualności
- Władze
- Struktura Wydziału
- Kadra dydaktyczna
- Dyżury nauczycieli akademickich
- Studenckie koła naukowe
- Kontakty
- Strategia rozwoju
- Dokumenty do pobrania
- Kierunek: Psychologia jednolite studia magisterskie
- Kierunek: Informatyka I stopnia stacjonarne
- Kierunek: Pedagogika studia I stopnia stacjonarne
- Kierunek: Pedagogika studia II stopnia stacjonarne
- Kierunek: Pedagogika specjalna jednolite studia magisterskie
- Kierunek: Praca socjalna I stopnia stacjonarnie
- Kierunek: Filologia studia I stopnia stacjonarne
- Kierunek: Filologia studia II stopnia
- Kierunek: Nowe media studia I stopnia stacjonarne
- Kierunek: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna jednolite studia magisterskie stacjonarne
- Studia Podyplomowe – harmonogramy, plany, aktualności
- Wydział Nauk o Zdrowiu
- Misja Wydziału Nauk o Zdrowiu
- Strategie Rozwoju Wydziału Nauk o Zdrowiu 2021-2025
- Aktualności
- Władze
- Struktura Wydziału
- Kadra dydaktyczna
- Dyżury nauczycieli akademickich
- Studenckie koła naukowe
- Kontakty
- Dokumenty do pobrania
- Wewnętrzny System Zapewnienia Jakości Kształcenia
- Antymobbing i antydyskryminacje
- Oferty pracy
- Pielęgniarstwo I stopnia stacjonarne
- Pielęgniarstwo II stopnia
- Położnictwo I stopnia stacjonarne
- Kosmetologia I stopnia stacjonarne
- Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznych MCSM – Pielęgniarstwo
- Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznych MCSM – Położnictwo
- Komisja Bioetyki
- Kształcenie na odległość
- Przewodnik dla studenta
- Klinimetria
- Uniwersytet 3M
- Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
- Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Projekt Społeczna odpowiedzialność nauki – Popularyzacja nauki i promocja sportu
pn.: „Uniwersytet 3M– most implementacji osiągnięć medycznych do kształcenia oraz życia codziennego” współfinansowany przez Skarb Państwa – Ministra Edukacji i Nauki
Uniwersytet 3M – most implementacji osiągnięć medycznych do kształcenia oraz życia codziennego.
MUD = Medyczny Uniwersytet Dziecięcy MUD dedykowany jest dla dzieci od 6/7 do 14/15 roku życia. W każdej z dwóch edycji może uczestniczyć po 20 osób.
Każda edycja obejmuje 10 spotkań. W ramach jednego spotkania zaplanowany jest 1 wykład (30 minut) oraz dwa warsztaty (2 x 45 minut).
Każda edycja rozpoczyna się:
- inauguracją roku w Uniwersytecie 3M – wspólnie dla trzech jednostek: MUD + MUM + MUS (wręczenie indeksów)
- zajęciami międzypokoleniowymi – wspólnie MUD + MUM + MUS – integracja wielopokoleniowa, z wykorzystaniem dowodów naukowych i nowoczesnych technologii dydaktycznych w zakresie świadomego kształtowania zachowań prozdrowotnych począwszy od wieku dziecięcego poprzez okres młodzieńczy oraz ich doskonalenia w dorosłości i utrzymania w wieku senioralnym- 1 wykład (30 minut) oraz dwa warsztaty (2 x 45 minut).
Cele edukacyjne dla modułu MUD:
- podniesienie kompetencji uczestników projektu w zakresie komunikowania się, współpracy, myślenia krytycznego i kreatywnego oraz rozwiązywania problemów i działania innowacyjnego,
- kształtowanie u dzieci postaw prozdrowotnych i zainteresowanie ich naukami o zdrowiu i naukami medycznymi,
- zrozumienie przez dzieci podstaw nauk o zdrowiu, nauk medycznych i poznanie metod badawczych,
- przedstawienie uczestnikom projektu największych medycznych osiągnięć merytorycznych, naukowych i technicznych,
- nauczenie dzieci udzielania pierwszej pomocy i zachowania w sytuacjach kryzysowych,
- kształtowanie u beneficjentów prawidłowych nawyków żywieniowych, aktywności fizycznej, higieny osobistej, radzenia sobie ze stresem, hartowania się, dbałości o własne siły obronne, życzliwości dla innych, postawy copingowej („dam sobie radę”)
- poznanie biblioteki akademickiej,
- promocja Uczelni, w tym Wydziału Nauk o Zdrowiu, a w szczególności prowadzonych na Wydziale kierunków studiów: pielęgniarstwo, położnictwo, kosmetologia i in. oraz prowadzonych badań
Wykłady będą realizowane w aulach, a warsztaty jako zajęcia interaktywne w centrum symulacji medycznej i pracowniach specjalistycznych.
REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
ZARZĄDZENIE NR 4/2023 Rektora Akademii Mazowieckiej w Płocku z dnia 10.01.2023 roku (Plik .PDF)