Dołącz do nas jako Referent Administracyjny w Biurze ds. Dostępności
17.03.2025
Akademia Mazowiecka w Płocku
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Referent Administracyjny – Biuro ds. dostępności
Umowa na okres próbny od 01.04.2025 r. do 30.06.2025 r. – Pełen etat
Zatrudnienie w ramach projektu „Dostępność bez granic w Akademii Mazowieckiej w Płocku” nr FERS.03.01-IP.08-0127/24 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.

- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Obsługa administracyjna Biura ds. dostępności.
- Wsparcie w realizacji działań związanych z zapewnieniem dostępności na Uczelni.
- Udzielanie informacji i wsparcia studentom, doktorantom oraz pracownikom Uczelni w zakresie dostępności.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wsparcia dla studentów, doktorantów i pracowników ze szczególnymi potrzebami w tym niepełnosprawnościami.
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa i dostosowywanie działań Biura do obowiązujących przepisów dotyczących dostępności, wdrażanie ich na Uczelni.
- Współpraca z innymi jednostkami Uczelni w celu eliminowania barier architektonicznych, komunikacyjno- informacyjnych i cyfrowych.
- Przygotowanie raportów, zestawień i sprawozdań związanych z działalnością Biura.
- Współpraca z organizacjami zewnętrznymi wspierającymi osoby ze szczególnymi potrzebami w tym niepełnosprawnościami.
- Współpraca z samorządem studenckim w zakresie dostępności.
- Obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej w formie tradycyjnej i elektronicznej.
- Wsparcie w opracowywaniu uczelnianych procedur i regulaminów związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w codziennej pracy.
- Organizacja szkoleń, wydarzeń i działań promocyjnych dotyczących dostępności na Uczelni.
- Przygotowywanie wniosków przetargowych, zamówień (przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia, wyceny, zamówień, koordynowanie dostaw, opisywanie faktur).
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Biura ds. dostępności.
- Przygotowywanie i przekazywanie akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum.
- Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie – wyższe – magister
- Wymagana specjalność – nie dotyczy
- Doświadczenie zawodowe – praca na stanowisku administracyjnym lub pokrewnym
- Obowiązkowe uprawnienia – nie dotyczy
- Umiejętności zawodowe:
Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office i urządzeń biurowych
- Wymagania dodatkowe:
Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i umiejętność pracy z osobami ze szczególnymi potrzebami.
Zapraszamy do aplikowania osoby z niepełnosprawnościami. Uczelnia prowadzi politykę równych szans i wspiera zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami.
Przed podpisaniem umowy osoba wybrana w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zobowiązana do podpisania oświadczenia, które stanowi załącznik do niniejszego naboru.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – dostępny na stronie internetowej Uczelni:
https://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/ – pkt 4. Konkurs/Rekrutacja- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – dostępna na stronie internetowej Uczelni:
https://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/ – pkt 4. Konkurs/Rekrutacja – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych). - Klauzula informacyjna (RODO) dostępna na stronie internetowej Uczelni:
https://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/ – pkt 4. Konkurs/Rekrutacja-Klauzula informacyjna.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent Administracyjny do Biura ds. dostępności – Pełen etat ” na adres Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, Kancelaria Ogólna (II piętro) pokój B 205 w godzinach 7:30-15:30, bądź w wersji elektronicznej na adres e-mail: kadry@mazowiecka.edu.pl z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent ds. administracyjnych do Biura ds. dostępności – Pełen etat” w terminie do dnia 21-03-2025 r.
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru.
Aplikacje nie będą rozpatrywane w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

