Zasady przyznawania miejsca w Domu Studenta
Miejsca w Domu Studenta mogą być przyznawane studentom Akademii Mazowieckiej w Płocku oraz studentom innych uczelni. W tym celu należy:
– złożyć wniosek na stronie Wirtualnej Uczelni – zakładka Wnioski – Wniosek o akademik
lub
– wypełnić, podpisać i przesłać na adres e-mail Domu Studenta „Wniosek o przyznanie miejsca w Domu Studenta” pobrany z zakładki „Dokumenty do pobrania”.
Składając wniosek można zaproponować współlokatora, z którym chcemy być zakwaterowani w jednym pokoju.
Przy przyznawaniu miejsca w Domu Studenta brane są pod uwagę: dochód na członka rodziny, odległość od miejsca zamieszkania do Uczelni i możliwości korzystania ze środków komunikacji zbiorowej przy dojeździe do Uczelni.
UWAGA!
Termin składania wniosków o przydział miejsca w Domu Studenta w roku akademickim 2024/25 upływa 31.08.2024 r.