Marketing filmowy oczami studentów
08.07.2025
Oliwia Ozuah i Marcin Pampuch, studenci II roku kierunku Nowe media Akademii Mazowieckiej w Płocku, reprezentowali Studenckie Koło Komunikacji Społecznej i Mediów podczas II Międzynarodowej Konferencji Naukowej MARKETING I FILM. Formy wideo w komunikacji marketingowej, film jako przedmiot i narzędzie marketingu, która odbyła się we Włocławku.

Podczas wydarzenia zaprezentowali referat pt. Deadpool & Wolverine – innowacyjne podejście do promocji filmu w mediach społecznościowych, w którym omówili nowoczesne strategie marketingowe stosowane w kampanii jednego z najbardziej wyczekiwanych filmów roku. Ich wystąpienie spotkało się z dużym zainteresowaniem uczestników i prelegentów konferencji.

Konferencja miała charakter interdyscyplinarny, łącząc światy filmu, marketingu i komunikacji cyfrowej, ze szczególnym naciskiem na media internetowe. Organizatorami wydarzenia byli członkowie Zakładu Nowych Mediów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku.

