Nabór na stanowisko pracy Samodzielny Referent Administracyjny – Kwestura
13.09.2023
Akademia Mazowiecka w Płocku ogłasza nabór na stanowisko pracy Samodzielny Referent Administracyjny – Kwestura
Umowa na okres próbny od 16.10.2023 r. do 15.01.2024 r. z możliwością przedłużenia.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa pracy i regulaminem wynagradzania.
2. Przygotowywanie list płac do umów o pracę i umów cywilnoprawnych.
3. Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej/wyrejestrowującej do ZUS.
4. Przygotowywanie deklaracji podatkowych, deklaracji i raportów do ZUS, deklaracji do PFRON-u oraz raportów PPK.
5. Sporządzanie zaświadczeń i informacji dla pracowników dotyczących wynagrodzeń.
6. Prowadzenie dokumentacji płacowej.
7. Kontakt z instytucjami: ZUS, US, PIP.
8. Przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne Uczelni.
9. Przygotowywanie dokumentów płacowych i księgowych w celu przekazania do Archiwum.
10. Prowadzenie ewidencji księgowej w programie „ENOVA”, w tym umów cywilno-prawnych.
11. Sporządzanie sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych.
12. Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczanie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych związanych z obsługą podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT (informacja JPK).
13. Wykonywanie innych prac zleconych przez Kwestora i Kanclerza.
Niezbędne wymagania:
1) Wykształcenie – pomaturalne
2) Wymagana specjalność – ekonomiczna (rachunkowość, finanse lub pokrewne), ewentualnie z certyfikatem ukończenia kursu z rachunkowości.
3) Doświadczenie zawodowe – minimum 5 lat
4) Obowiązkowe uprawnienia – nie dotyczy
Umiejętności zawodowe:
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu komputerowego „ENOVA”.
Wymagania dodatkowe:
Nie dotyczy
Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny;
2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – dostępny na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/-pkt
4. Konkurs/Rekrutacja- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/- pkt 4. Konkurs/Rekrutacja – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).
4) Klauzula informacyjna (RODO) dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/ – pkt 4.Konkurs/Rekrutacja-Klauzula informacyjna.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Samodzielny Referent Administracyjny” na adres Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, Kancelaria Ogólna (II piętro) pokój B 205 w godzinach 7:30-15:30, bądź w wersji elektronicznej na adres e-mail: kadry@mazowiecka.edu.pl
w terminie do dnia 29.09.2023 r.
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru.
Aplikacje nie będą rozpatrywane w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.