Pomoc Materialna
INFORMACJE
Instrukcja wypełnienia wniosku w Wirtualnej Uczelni w celu wprowadzenia numeru rachunku bankowego do stypendium.
Wszystkich studentów, którzy składali wnioski stypendialne, informujemy, że na Wirtualnej Uczelni znajduje się zakładka służąca do wprowadzenia rachunku bankowego, na który wypłacone będzie przyznane stypendium.
Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem świadczeń dla studentów Akademii Mazowieckiej w Płocku, wprowadzonym Zarządzeniem Nr 61/2023 z dnia 2 października 2023r, student zobowiązany jest do podania własnego rachunku bankowego
Brak informacji o numerze rachunku spowoduje niewypłacenie świadczeń do chwili dokonania uzupełnienia.
Poniżej krótka instrukcja wypełniania wniosku
OGŁOSZENIE
W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, dopuszcza się składanie kopii poniżej wymienionych dokumentów w celu uzyskania świadczeń stypendialnych:
- świadectwo pracy
- akt urodzenia, akt zgonu
- PIT-11, PIT-40a i inne
- umowa- zlecenie, umowa o dzieło
- umowa dzierżawy
- odpis wyroku sądu
- orzeczenie o niepełnosprawności
Oryginały dokumentów studenci zobowiązani są przedstawić niezwłocznie po ustaniu stanu epidemii.
Natomiast wszystkie zaświadczenia dołączane do wniosków o stypendia powinny być wyłącznie oryginalne ( m. in. z urzędu skarbowego, urzędu gminy, urzędu pracy, ośrodków pomocy społecznej, ZUS, KRUS, od pracodawcy, ze szkół i uczelni wyższych i inne)