Praca w dziekanacie czeka na Ciebie!
12.05.2023
Do obowiązków przyszłego pracownika dziekanatu będzie należeć m.in.:
- Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego.
- Obsługa administracyjna Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.
- Przygotowywanie protokołów egzaminacyjnych i kart okresowych osiągnięć studenta.
- Bieżące prowadzenie dokumentacji studentów w zakresie zaliczeń i egzaminów.
- Obsługa egzaminów dyplomowych.
- Współpraca z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki, w tym w szczególności:
- Ewidencja studentów.
- Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów oraz akt osobowych studentów.
Umowa na okres próbny obowiązywać będzie w terminie od 15.06.2023 r. do 14.09.2023 r.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent administracyjny” na adres Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, Kancelaria Ogólna (II piętro) pokój B 205 w godzinach 7:30-15:30,
e-mail: kadry@mazowiecka.edu.pl , mazowiecka@mazowiecka.edu.pl w terminie do dnia 1.06.2023 r.
https://mazowiecka.edu.pl/nabor-na-stanowisko-pracy-referent-administracyjny/