Rekrutacja do Działu Kadr i Spraw Socjalnych
14.02.2025
Akademia Mazowiecka w Płocku
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Referent Administracyjny – Dział Kadr i Spraw Socjalnych
Umowa na okres próbny od 01.03.2025 r. do 31.05.2025 r.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw pracowników, w tym w szczególności:
- kompleksowe prowadzenie akt osobowych,
- przygotowywanie i przekazywanie umów o pracę pracownikom,
- przygotowywanie i przekazywanie wypowiedzeń umów o pracę pracownikom,
- sporządzanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego pracowników oraz członków ich rodzin w programie Płatnik,
- wprowadzanie i aktualizacja danych nauczycieli akademickich do systemu POL-on, Bazus i programu kadrowo-płacowego,
- sporządzanie i wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia,
- ustalanie uprawnień i rozliczanie urlopów wypoczynkowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej (plany urlopowe, wnioski urlopowe, ekwiwalent za urlop),
- ustalanie uprawnień i rozliczanie urlopów okolicznościowych, macierzyńskich, rodzicielskich, ojcowskich, wychowawczych itp. stosownie do przepisów oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
- prowadzenie rocznej karty ewidencji czasu pracy, rejestru zwolnień lekarskich,
- prowadzenie ewidencji pracowników, emerytów, rencistów,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracowników,
- przyjmowanie i przygotowywanie dokumentacji w sprawie pochodzenia pracowników na renty i emerytury,
- prowadzenie ewidencji profilaktycznych badań lekarskich (wstępnych, kontrolnych, okresowych i sanitarno-epidemiologicznych) pracowników oraz kontrola ich aktualności,
- kierowanie pracowników na szkolenia bhp, prowadzenie ewidencji szkoleń bhp i kontrola ich aktualności,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z przyznaniem nagród rektora i ministra ds. szkolnictwa wyższego i nauki,
- prowadzenie spraw dotyczących wyróżnień i kar pracowników, z wyłączeniem postępowań dyscyplinarnych,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami.
-
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.
- Przygotowywanie zapotrzebowania i zamówień do Działu Administracyjnego.
- Współudział w opracowywaniu aktów prawnych dotyczących spraw pracowniczych.
- Przygotowywanie i przekazywanie akt spraw ostatecznie załatwionych do Archiwum.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Działu Kadr i Spraw Socjalnych.
-
Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie – wyższe – magister
- Wymagana specjalność – w zakresie prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi lub administracji
- Doświadczenie zawodowe – minimum 2 lata na stanowisku związanym z obsługą kadrową
- Obowiązkowe uprawnienia – nie dotyczy
-
Umiejętności zawodowe:
Znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, o ochronie danych osobowych, znajomość programu Płatnik.
-
Wymagania dodatkowe:
Znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel; umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy oraz komunikatywność; zaangażowanie, odpowiedzialność, systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, obsługa programu kadrowego eNova oraz znajomość Ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce będzie dodatkowym atutem.
-
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – dostępny na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/–pkt4.Konkurs/Rekrutacja- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/– pkt 4. Konkurs/Rekrutacja – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).
- Klauzula informacyjna (RODO) dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/ – pkt4. Konkurs/Rekrutacja-Klauzula informacyjna.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent Administracyjny” na adres Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, Kancelaria Ogólna (II piętro) pokój B 205 w godzinach 7:30-15:30, bądź w wersji elektronicznej na adres e-mail: kadry@mazowiecka.edu.pl
w terminie do dnia 23.02.2025 r.
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru.
Aplikacje nie będą rozpatrywane w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.