Uczelnia poszukuje pracownika
13.09.2022
Jeżeli masz doświadczenie w zamówieniach publicznych, spróbuj swoich sił w tym naborze.
Przyszły pracownik Działu Administracyjnego będzie odpowiedzialny m.in. za:
- merytoryczne przeprowadzanie postępowań w zakresie prawa zamówień publicznych.
- nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie prawa zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.
- organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
- sporządzanie dokumentacji, w tym projektów umów oraz specyfikacji warunków zamówienia.
Wymagania, które stawiamy naszym kandydatom to:
wykształcenie wyższe oraz doświadczenie zawodowe – minimum 1 rok na stanowisku dotyczącym stosowania zamówień publicznych.
Dodatkowo oczekujemy:
umiejętności pracy w zespole, rzetelności, odpowiedzialności, obowiązkowości, sumienności, a także zdolności organizacyjnych i zarządczych.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Samodzielny referent administracyjny” na adres Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, Kancelaria Ogólna (II piętro) w godzinach 7:30-15:30,
e-mail: kadry@mazowiecka.edu.pl , mazowiecka@mazowiecka.edu.pl w terminie do dnia 20.09.2022 r.
Pełna streść ogłoszenia znajduje się poniżej:
https://mazowiecka.edu.pl/samodzielny-referent-administracyjny/