- Wydawnictwo
- O Wydawnictwie
- Rada Naukowa Wydawnictwa
- Rada Wydawnicza
- Struktura
- Regulamin Wydawnictwa (Plik PDF)
- Zasady etyki publikacyjnej
- Procedura wydawnicza
- Procedura recenzji naukowej
- Polityka Open Access
- Sprzedaż (Link Zewnętrzny)
- Kontakt
- Dla Autorów
- Czasopisma
- Nauki Ekonomiczne (Link Zewnętrzny)
- Pielęgniarstwo w Opiece Długoterminowej (Link Zewnętrzny)
- Rocznik Towarzystwa Naukowego Płockiego (Link Zewnętrzny)
- Społeczeństwo. Edukacja. Język (Link Zewnętrzny)
- Zeszyty Naukowe PWSZ w Płocku. Neofilologia
- Zeszyty Naukowe PWSZ w Płocku. Pedagogika
- Wydane Monografie
Wróć do listy
2015
- Być nauczycielem – uczestnikiem czy świadkiem procesu edukacyjnego?pod redakcją J. Piekarskiego, L. Tomaszewskiej
- Edukacja a rynek pracy. Student a praca, pod redakcją S. Kowalskiego, A. Schulz
- Instytucjonalne formy działań na rzecz bezpieczeństwa państwa. Wymiar pedagogiczny i społeczny pod redakcją K. Gogacza, A. Kłos, Z. Mikołajczyka
- Paweł Kaczmarczyk: Analizy statystyczne i techniki predykcyjne rynku telekomunikacyjnego
- STATUS PRAXIS w praktyce nauczycielskiej.pod redakcją J. Piekarskiego, L. Tomaszewskiej, E. Bartuś, D. Szadkowskiego
- Problemy zdrowia i urody w ujęciu holistycznym, pod redakcją M. Głowackiej, A. Andrearczyk-Woźniakowskiej, A. Warszawskiego