Nabór na stanowisko referent ds. administracyjnych
16.06.2023
Akademia Mazowiecka w Płocku
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Referent Administracyjny
Umowa na okres próbny od 01.08.2023 r. do 31.10.2023 r.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja strategii i kampanii promocyjnych.
- Promowanie dydaktycznej, naukowej, organizacyjnej i kulturalnej działalności Uczelni.
- Prezentacja oferty Uczelni podczas targów, akcji promocyjnych i innego rodzaju wydarzeń i przedsięwzięć w kraju i zagranicą.
- Współpraca z agencjami reklamowymi (zakup powierzchni pod przygotowane reklamy oraz realizacja umów),
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz prezentacji multimedialnych.
- Organizowanie uroczystości ogólnouczelnianych.
- Redagowanie tekstów.
- Prowadzenie dokumentacji historycznej Uczelni.
- Obsługa administracyjna i organizacyjna Działu.
- Zastępstwo koordynatora ds. programu Erasmus+.
Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie – wyższe – minimalnie licencjat.
- Wymagana specjalność – nie dotyczy.
- Doświadczenie zawodowe – nie dotyczy
- Obowiązkowe uprawnienia – prawo jazdy kat. B
Umiejętności zawodowe:
- Bardzo dobra umiejętność pisania i redagowania tekstów informacyjnych, promocyjnych i marketingowych, a także wystąpień publicznych i listów gratulacyjnych.
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność.
- Umiejętność wystąpień publicznych.
- Sprawne posługiwanie się kanałami social media.
- Posługiwanie się oprogramowaniem WordPress.
- Znajomość narzędzi MS Office.
- Język angielski – w stopniu komunikatywnym.
- Gotowość do samokształcenia
Wymagania dodatkowe:
- Podstawowa znajomość obsługi programów graficznych.
- Kreatywność, inicjatywa i dynamika w działaniu.
- Doświadczenie w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych.
- Znajomość narzędzi internetowych z obszaru e-commerce.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Dyspozycyjność
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – dostępny na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/–pkt
Konkurs/Rekrutacja- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/– pkt 4. Konkurs/Rekrutacja – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).
- Klauzula informacyjna (RODO) dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/ – pktKonkurs/Rekrutacja-Klauzula informacyjna.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent administracyjny” na adres Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, Kancelaria Ogólna (II piętro) pokój B 205 w godzinach 7:30-15:30, bądź w wersji elektronicznej na adres e-mail: kadry@mazowiecka.edu.pl , mazowiecka@mazowiecka.edu.pl
w terminie do dnia 21.06.2023 r.
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru.
Aplikacje nie będą rozpatrywane w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
https://mazowiecka.edu.pl/nabor-na-stanowisko-pracy-referent-administracyjny/