Praca w Collegium Medicum Wydziału Lekarskiego
27.02.2024
Akademia Mazowiecka w Płocku ogłasza nabór na stanowisko pracy Referent Administracyjny – Collegium Medicum Wydział Lekarski.
Umowa na okres próbny od 15.03.2024 r. do 14.06.2024 r.
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego.
- Obsługa administracyjna Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.
- Przygotowywanie protokołów egzaminacyjnych i kart okresowych osiągnięć studenta.
- Bieżące prowadzenie dokumentacji w zakresie zaliczeń i egzaminów.
- Sporządzanie wykazów dotyczących średniej ocen studenta.
- Ewidencja studentów.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich działania.
- Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów oraz akt osobowych studentów.
- Prowadzenie dokumentacji kształcenia praktycznego na kierunku lekarskim.
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania.
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem kształcenia.
- Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach studenckich.
- Współpraca z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki, w tym w szczególności:
- przy zabezpieczaniu sal na zajęcia dydaktyczne użytkowane przez więcej niż jedną jednostkę organizacyjną Uczelni, w tym również podmioty zewnętrzne,
- przygotowywanie danych do rozliczania godzin dydaktycznych.
- Przygotowywanie danych studenta celem eksportu do systemu POL-on, BAZUS.
- Prawidłowe przygotowywanie i przekazanie teczek akt osobowych studentów oraz akt spraw ostatecznie zakończonych do Archiwum.
- Pomoc przy obsłudze konferencji organizowanych w Collegium Medicum.
- Współpraca i udzielanie pomocy w wykonywaniu zadań współpracowników.
- Układanie planów zajęć dla Collegium Medicum.
- Prowadzenie dokumentacji Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia Collegium Medicum.
- Prowadzenie dokumentacji z jakości kształcenia w Collegium Medicum.
- Tworzenie sprawozdań z Jakości Kształcenia Collegium Medicum.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Prorektora Collegium Medicum i Dziekana Wydziału Lekarskiego i jego zastępcę.
2. Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie – wyższe – magister.
- Wymagana specjalność – administracja, informatyka, ekonomia, studia humanistyczne i inne wyższe.
- Doświadczenie zawodowe – minimum 2 lata na stanowisku administracyjnym.
- Obowiązkowe uprawnienia – nie dotyczy
3. Umiejętności zawodowe:
Obsługa programów Microsoft Office (Word, Excel) i urządzeń biurowych.
4. Wymagania dodatkowe:
Nie dotyczy
5. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – dostępny na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/–pkt 4. Konkurs/Rekrutacja- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/– pkt 4. Konkurs/Rekrutacja – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).
- Klauzula informacyjna (RODO) dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/ – pktKonkurs/Rekrutacja-Klauzula informacyjna.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent Administracyjny” na adres Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, Kancelaria Ogólna (II piętro) pokój B 205 w godzinach 7:30-15:30, bądź w wersji elektronicznej na adres e-mail: kadry@mazowiecka.edu.pl
w terminie do dnia 05.03.2024 r.
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru.
Aplikacje nie będą rozpatrywane w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta administracyjnego (plik PDF)