Zarządzanie sobą w czasie – warsztat szkoleniowy dla studentów.
06.02.2019
Zarządzanie sobą w czasie to umiejętność, która jest dziś bezcenna, uczy jak planowanie zadań w pracy pozwala nam zwiększyć swoją efektywność osobistą i jak dzięki temu przyczynia się to do wzrostu wydajności naszej pracy. To jak organizujemy sobie czas definiuje nasze sukcesy osobiste i zawodowe.
ZAPISZ SIĘ NA WARSZTAT – FORMULARZ ONLINE
Cel zajęć:
- nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania
- dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zwiększenia efektywności i wydajności pracy
- nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu
- poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem
- wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem
Efekty kształcenia:
- Nabycie umiejętności lepszej i sprawniejszej organizacji pracy
- Zdobycie większej sprawności w oddzielaniu spraw ważnych, pilnych, mniej ważnych i nieważnych.
- Umiejętność planowania aktywności zawodowej z uwzględnieniem przyjętych celów i priorytetów.
- Rozwinięcie umiejętności świadomego zarządzania czasem i własną pracą/ dyscypliną.