Przejdź do treści Przejdz do menu Przejdz do Na skróty Przejdz do Przydatne informacje
Informacje: 48 24 366 54 01 mazowiecka@mazowiecka.edu.pl
Odwiedź nas: Facebook Youtube Instagram Tiktok X
English Version of WebsiteEN Polska Wersja StronyPL

Akademia Mazowiecka w Płocku

  • Kandydat
    • Studia I stopnia
    • Studia II stopnia
    • Jednolite studia mgr
    • Rekrutacja krok po kroku
    • Kształcenie podyplomowe
    • Potwierdzanie efektów uczenia się (Plik PDF)
    • Close
  • Student
    • Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
    • Wydział Nauk Humanistyczno-Społecznych i Informatyki
    • Collegium Medicum
      • O Collegium
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Lekarski
      • Close
    • Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
    • Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
    • Close
  • Doktorant
  • Nauka
    • Aktualności
    • Postępowania awansowe
    • Postępowania doktorskie
    • Postępowania habilitacyjne
    • Dział Nauki
    • Rady naukowe dyscyplin
    • Kolegia
    • Badania naukowe
    • Konferencje
    • Close
  • Uczelnia
    • O Uczelni
    • Deklaracja dostępności
    • Informacja o zakresie działalności Akademii Mazowieckiej w Płocku
    • Władze Uczelni
    • Jakość kształcenia
    • Współpraca
    • Close
  • Kontakt
Przejdź na stronę Tłumacz Przejdź na stronę Erasmus+ Przejdź na stronę Biuletyn Informacji Publicznej Portal Funduszy Europejskich
Akademia Mazowiecka w Płocku
  • Kandydat
    • Studia I stopnia
    • Studia II stopnia
    • Jednolite studia mgr
    • Rekrutacja krok po kroku
    • Kształcenie podyplomowe
    • Potwierdzenie efektów uczenia się (Plik PDF)
  • Student
    • Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
    • Wydział Nauk Humanistyczno-Społecznych i Informatyki
    • Collegium Medicum
      • O Collegium
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Lekarski
    • Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
    • Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
  • Doktorat
  • Nauka
    • Aktualności
    • Postępowania awansowe
    • Postępowania doktorskie
    • Postępowania habilitacyjne
    • Dział Nauki
    • Rady naukowe dyscyplin
    • Kolegia
    • Badania naukowe
    • Konferencje
  • Uczelnia
    • O Uczelni
    • Deklaracja dostępności
    • Informacja o zakresie działalności Akademii Mazowieckiej w Płocku
    • Senat
    • Jakość kształcenia
    • Władze Uczelni
    • Współpraca
    • Rada Uczelni
    • Oferty pracy w administracji
  • Kontakt
Facebook Youtube Instagram Tiktok X
Studia I st. Studia II st. Jednolite mgr Podyplomowe
  • Studia podyplomowe
    • Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw
    • Integracja sensoryczna z podstawami neurodydaktyki
    • Język angielski w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej
    • Negocjacje i mediacje
    • Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
    • Rachunkowość budżetowa
    • Rozwój osobisty – studia coachingu
    • Pedagogika specjalna. Terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży
    • Współczesne koncepcje i metody zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji
  • Kursy i szkolenia dla położnych i pielęgniarek
    • Kursy kwalifikacyjne dla pielęgniarek i położnych
      • Dla Pielęgniarek/arzy
      • Dla Położnych
      • Mieszane
    • Kursy specjalistyczne dla pielęgniarek i położnych
      • Dla Pielęgniarek/arzy
      • Dla położnych
      • Mieszane
    • Specjalizacje dla pielęgniarek i położnych.
      • Dla Pielęgniarek/arzy
      • Dla Położnych
      • Mieszane
  • Szkolenia dla firm i instytucji
    • Analiza i wizualizacja danych w programie Microsoft Excel
    • Analiza i wizualizacja danych w programie Statistica
    • Animacja komputerowa z zastosowaniem PhotoShop
    • Audyty Bezpieczeństwa ABI, ASI
    • Autoprezentacja w wystąpieniach on-line
    • Bezpieczeństwo danych w firmie
    • Big Data
    • Chmura obliczeniowa
    • Data mining
    • Eksploracja danych w programie RapidMiner
    • Grafika rastrowa i wektorowa
    • Mała Przedsiębiorczość
    • Mediacje pracownicze
    • Modelowanie i animacja 2d/3d
    • Negocjacje i mediacje
    • Projektowanie grafiki 2d/3d na potrzeby UX
    • Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Sieci komputerowe dla początkujących
    • Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Podstawy administrowania sieciami LAN i WLAN
    • Projektowanie i audyt sieci komputerowych – Bezpieczeństwo sieci LAN INTRANET WAN
    • Projektowanie Systemów Bezpieczeństwa ABI,ASI
    • Rachunkowość organizacji pozarządowych
    • Stres i wypalenie zawodowe
    • Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa
    • Szkolenia z zakresu ECDL
    • Szkolenia z zakresu Informatyki
    • Tworzenie marki
    • Warsztat kompetencji komunikacyjnych
    • Współpraca – jak ją rozwijać?
    • Zarządzanie konfliktem
    • Zastosowanie Excela w biznesie
  • Szkolenia dla rad pedagogicznych
    • Asertywność w pracy nauczyciela
    • Arteterapia w pedagogice zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
    • Edukacja globalna w szkole
    • Grywalizacja – tworzenie i wykorzystywanie gier w edukacji
    • Jak pracować z dzieckiem/uczniem „trudnym”
    • Kompetencje ucznia na progu drugiego etapu edukacyjnego
    • Kształcenie i wspieranie uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi
    • Kształtowanie pojęć matematycznych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
    • Kształtowanie pojęć przyrodniczych u uczniów w szkole podstawowej
    • Kształtowanie wizerunku przedszkola/szkoły i współpraca ze środowiskiem lokalnym
    • Media w promocji szkoły
    • Mediacje rówieśnicze
    • Mnemotechniki uczenia się i zapamiętywania
    • Monitorowanie podstawy programowej w przedszkolu
    • Myślenie dywergencyjne na co dzień i od święta – WARSZTATY
    • Negocjacje i mediacje
    • Ocenianie kształtujące w poszukiwaniu efektywnego modelu nauczania i uczenia się uczniów
    • Odpowiedzialność etyczna i prawna nauczyciela
    • Organizacja i realizacja zadań z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole/placówce
    • Organizacja procesu dydaktyczno – wychowawczego w klasach integracyjnych
    • Praca metodą projektu w przedszkolu/ szkole podstawowej/ szkole ponadpodstawowej
    • Prawa i obowiązki nauczyciela
    • Problem adaptacji uczniów do nauki w klasie IV szkoły podstawowej
    • Prowadzenie dokumentacji szkolnej przez nauczyciela
    • Rada pedagogiczna – jej kompetencje i możliwości wpływania na rozwój szkoły
    • Rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań dzieci/uczniów
    • Stres i wypalenie zawodowe
    • Wstępna pomoc przedpsychologiczna w przypadkach trudności emocjonalnych i zachowań suicydalnych uczniów – SZKOLENIE ONLINE
    • Warsztat kompetencji komunikacyjnych
    • Warsztat kreatywności dla nauczycieli
    • Współpraca z rodzicami dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz specjalnymi trudnościami w uczeniu się
    • Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie dydaktyczno – wychowawczym na poziomie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej
    • Zabawy i ćwiczenia uczące empatii i pracy zespołowej oraz wzmacniające samoocenę dzieci/uczniów
    • Zarządzanie konfliktem
    • Zachowania opozycyjno–buntownicze u uczniów
    • Zaburzenia koncentracji uwagi – przyczyny i metody wspierania w procesie edukacyjnym
    • Zasady konstruowania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET) oraz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU)
  • Studia z plusem
  • Kontakt

Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie dydaktyczno – wychowawczym na poziomie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej  

 

Cel szkolenia:

  • Zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w procesie edukacyjnym uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE);
  • Doskonalenie umiejętności wykorzystywania TIK w nauczaniu i wychowaniu;
  • Podnoszenie kompetencji planowania i prowadzenia ciekawych zajęć oraz wykorzystania w nich TIK jako środka przyspieszającego osiąganie celów dydaktycznych;
  • Zaprezentowanie różnych modeli wykorzystywania TIK w pracy z uczniami ze SPE;
  • Zachęcenie uczestników do stosowania nowoczesnych technik i korzystania z narzędzi TIK podczas zajęć: dydaktycznych, specjalistycznych, rewalidacyjnych, rozwijających uzdolnienia i in.

Zagadnienia:

  • Posługiwania się nowoczesnymi metodami komunikacji.
  • Obsługa urządzeń cyfrowych.
  • Wyszukiwanie i gromadzenia materiałów cyfrowych i aplikacji dydaktycznych.
  • Posługiwania się nowymi metodami kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych/TIK przy realizacji treści dydaktyczno-wychowawczych.
  • Bezpieczne poruszanie się w cyberprzestrzeni.
  • Wykorzystywania zasobów dydaktycznych dostępnych w Internecie.

Liczba godzin:

6 godzin

 

 

Na skróty

  • BIBLIOTEKA
  • KALENDARZ ROKU AKADEMICKIEGO
  • BEZPŁATNE KURSY
  • WYDAWNICTWO NAUKOWE
  • BIURO STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH I KARIER
  • PROJEKTY UE
  • DZIAŁ NAUKI
  • DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH I DYDAKTYKI
  • ERASMUS+
  • Wsparcie studentów
    z niepełnosprawnościami
  • Dostępność
  • Dom studenta

Przydatne informacje

Kandydat

Informator 2025/2026 Dlaczego warto u nas studiować? Rekrutacja krok po kroku Kryteria naboru

Student

Pomoc materialna Samorząd studentów Studenckie Koła Naukowe Procedura antyplagiatowa Wsparcie studentów z niepełnosprawnościami Psychologiczny punkt rozwoju osobistego Regulamin studiów

Uczelnia

Jakość kształcenia Biblioteka Dział Nauki Wydawnictwo Naukowe Akademickie Liceum Ogólnokształcące Konferencje i sympozja Biuletyn Informacji Publicznej BHP

Inne

Zamówienia publiczne (archiwum) Dla pracowników Standardy Dokumenty i regulaminy Oferty pracy w administracji Deklaracja dostępności Szkolenie MS Teams Mapa strony
© Copyright 2025 Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, (24) 366 54 21.
Projekt i wykonanie: PLOART.PL
Deklaracja dostępności
Open toolbar Narzędzia ułatwień dostępu

Narzędzia ułatwień dostępu

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Jasne tłoJasne tło
  • Podkreślone linkiPodkreślone linki
  • Czytelna czcionkaCzytelna czcionka
  • Reset Reset
  • Mapa StronyMapa Strony
  • Deklaracja dostępnościDeklaracja dostępności
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda